close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלטים לעסקים!

מערכת שורשכג סיוון, תשעו29/06/2016

השלט הוא חלק חשוב ומהותי של העסק שלך...

תגיות:

מאז ומעולם נזקקו עסקים לפרסום ולא רק למשרד פרסום. כלומר איך עסק אמור להכריז על עצמו אם לא באמצעות שלט פרסום. השלט הזה צריך להיות מאיר עיניים, אטרקטיבי, מותאם לעסק בויז'ואל ובצבעים וכזה שהולך איתו לכל מקום.

התאמת שלט לעסק מחייבת את עושי השלטים להיות מקצועיים ביכולות שלהם ולא רק בגרפיקה או בנייה של שלט אלא להבין גם באסטרטגיה של שיווק ולדעת איזה שלט יעשה יחסי ציבור הכי טובים לעסק מסוים.

כל שלט והחומר שלו!

שלט של עסק משקף גם תקופה וזמן. בכל תקופה משתמשים בחומרים שונים לייצור שלטים וגם הגרפיקה מותאמת לתקופה. היום יש לומר הכול מותר והכול יצירתי וכדי לעשות שלטים משתמשים כמעט בכל סוגי החומרים כמו: אלומיניום, שלט מדבקה, ניאון, פרספקס, פי.וי.סי, שלט דיגיטלי ועוד.

עושי השלטים חייבים להיות מעודכנים בטכנולוגיות עשיית השלטים ובחומרים חדשים שכן זהו שוק רווי בתחרות של יצירתיות רבה.

היום כבר לא עושים רק שלטים בבנייה אלא שמעורב בזה צילום, ומכונות הדפוס המשוכללות של היום מסוגלות להרים כל שלט בכל גודל ברמת רזולוציה מצוינת ולהפכו לשלט חוצות לוהט במיוחד.

סוגי שלטים!

השלטים נחלקים לשלטי חוץ ושלטי פנים. יש שלטים שממוקמים בתוך משרדים או חברות ושהתפקיד שלהם הוא להכווין לקוחות או לציין שמות ובעלי תפקידים ויש שלטי פרסום חיצוניים.

שלטי ניאון - הם שלטים מוארים בתוכם יש צינור חלול לתוכו מכניסים גז ניאון והאבקה הצבעונית שנמצאת בתוך הצינור היא זו שמקנה את הצבע שרוצים. את הצינור ניתן לעצב איך שרוצים ומתקבל שלט מאוד אטרקטיבי ומאוד אופנתי.

שלטים מוארים- שלטים מוארים הם שלטים שנעשים בתוך ארגז לרוב מפח מגולוון כדי שיעמוד בתנאי מזג האוויר. על ארגז כזה ניתן לתלות שלט מפרספקס, מדבקות מחומר איכותי שלא דוהה ומתקבל שלט יוצא דופן ויפהפה.

שלטים מודולרים- יש היום שלטי פרסום מודולרים העשויים מאותיות שניתן להחליף ביניהן בהתאם למתבקש. שלטים אלה מתאימים לחברות גדולות או למוסדות ציבור שזקוקים להרבה שלטים של שמות ובעלי תפקידים, שמות מחלקות ועוד. כאשר יש שינוי שמי בכח האדם, ניתן להרכיב שלט חדש עם התוכן הרלבנטי.

שלטים מפח ואלומיניום- שלטים אלה נעשים מאלומיניום ומורכבים על מסגרת עץ מאסיבית שעומדת בתנאי החוץ. הפח מצופה במתכת ברזל מגולוונת שלא מחלידה ולא מעלה קורוזיה או בפח אלומיניום עליהם מדביקים את מדבקת השלט. שלט אלומיניום הוא השלט המומלץ ביותר כיוון שאלומיניום הוא חומר עמיד וחזק בכל מזג אוויר וגם מאוד אסתטי. שלטים מזכוכית- המילה האחרונהבתחום השילוט הםשלטים מזכוכית. את הכיתוב על הזכוכית משיגים באמצעות התזת חול או שמדפיסים שלט על זכוכית או שעושים חריטה. שלט זכוכית מתאים לכל סוגי מזג האוויר, הוא מתאים כשלט פנים וגם כשלט חוץ ומשדר יוקרתיות ברמה גבוהה.

המאמר באדיבות האתר "עולם השלטים".

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה